top of page

 Regulamin Å›wiadczenia usÅ‚ug 
Salonu kosmetycznego Sara Majchrowska 

​

§ 1

Postanowienia ogólne

​

1. W trosce o bezpieczeÅ„stwo i zdrowie Klientów oraz Pracowników, a także w celu staÅ‚ego

podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z Regulaminem

świadczenia usług Salonu.

​

2. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, okreÅ›la zasady korzystania

z usług świadczonych w Salonie Kosmetycznym Sara Majchrowska,

ul. PodwisÅ‚ocze 30/1, 35 - 309 Rzeszów, zwanym dalej „Salonem”.

​

3. Salon Kosmetyczny Sara Majchrowska powiÄ…zany jest ze stronÄ… internetowÄ…:

www.saramajchrowska.pl, kontem na Facebooku: Salon kosmetyczny Sara

Majchrowska, kontem na Instagramie @Salon_ kosmetyczny_ Sara oraz adresem

e-mail: SaRa_nm@interia.pl.

​

4. Klienci Salonu majÄ… obowiÄ…zek zapoznania siÄ™ z Regulaminem przed przystÄ…pieniem

do realizacji wybranej UsÅ‚ugi zwanej dalej „Zabiegiem” lub skorzystania z oferty

salonu w zakresie zakupu kosmetyków zwanego dalej „Zakupem”.

​

5. PrzystÄ…pienie do Zabiegu lub dokonanie Zakupu jest równoznaczne

z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu bez konieczności jego podpisania.

Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu

rezerwacji Zabiegu lub dokonania Zakupu w Salonie.

​

6. Salon świadczy Usługi w siedzibie Salonu w dniach od poniedziałku do piątku w

godzinach od 9.00 do18.00 W święta lub dni ustawowo wolne od pracy Salon jest

nieczynny. W poszczególnych dniach godziny otwarcia i zamkniÄ™cia Salonu mogÄ…

ulec zmianie z przyczyn niezależnych tj. absencji wykonującego Zabiegi lub

losowych, o czym umówieni Klienci zostanÄ… poinformowani telefonicznie a inni

zainteresowani przy użyciu mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.

​

7. Salon świadczy kompleksowe Usługi w zakresie:

• Stylizacja rzÄ™s ,

• Laminacja rzÄ™s oraz brwi

• Stylizacja brwi

• Stylizacja paznokci

• Pedicure / zakÅ‚adanie klamry korygujÄ…cej wrastajÄ…cy paznokieć

• Depilacja ciaÅ‚a woskiem

• PrzekÅ‚uwanie uszu

• Makijaże okolicznoÅ›ciowe

• Zabiegi pielÄ™gnacyjne na twarz

• Usuwanie tatuażu oraz makijażu permanentnego

• Wykonania makijażu permanentnego : brwi, ust, kresek

• Szkolenia z zakresu stylizacji rzÄ™s- szczegóÅ‚owo opisanych wraz z cennikiem na

stronie internetowej Salonu

• możliwość Zakupu kosmetyków do pielÄ™gnacji a także kart podarunkowych

„Voucherów”.

​

8. Aktualna oferta Salonu wraz z cennikiem jest dostępna w Salonie oraz na stronie

internetowej Salonu.

​

9. Ceny Zabiegów i UsÅ‚ug zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie sÄ… ofertÄ…

handlową, mogą ulec zmianie, z uwagi na to, że Zabiegi są układane indywidualnie dla

każdego Klienta.

​

10. Ceny usÅ‚ug ustalane sÄ… na podstawie kosztów zużycia materiaÅ‚ów, stopnia trudnoÅ›ci,

odpowiedzialności a także czasu wykonywanego Zabiegu.

​

11. WÅ‚aÅ›ciciel Salonu zastrzega sobie zmianÄ™ cen, o czym poinformuje Klientów poprzez

stronę internetową, Facebook lub bezpośrednio przed Zabiegiem lub Zakupem.

​

12. Za wykonane Zabiegi oraz zrealizowane Zakupy pÅ‚atnoÅ›ci można dokonywać gotówkÄ…

oraz kartą płatniczą.

​

13. Dopuszcza siÄ™ korzystanie z Zabiegów przez osoby niepeÅ‚noletnie, powyżej 16 roku

życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego udzieloną

w formie ustnej przy osobistym stawiennictwie w Salonie lub na piśmie złożoną w

obecności Pracownika Salonu.

​

14. Dopuszcza się możliwość fotografowania lub filmowania Zabiegu za zgodą osoby

wykonujÄ…cej Zabieg, przy czym bez fotografowania lub filmowania osoby wykonujÄ…cej

Zabieg, chyba że wyrazi na to zgodę.

​

15. Klient ma możliwość rezerwacji usługi do konkretnego Pracownika Salonu, pod

warunkiem, że dany Pracownik zostaÅ‚ przeszkolony i wykonuje zamówionÄ… przez niego

usługę. Niemniej jednak Salon zastrzega sobie prawo do zaproponowania innego

Pracownika bez podania przyczyny i zapisu Klienta po jego uprzedniej zgodzie.

​

16. Klienci Salonu ponoszą odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź

zniszczenie wyposażenia Salonu.

​

17. Salon ani jego Pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wartościowe

pozostawione bez nadzoru na terenie Salonu.

​

18. Na terenie caÅ‚ego Salonu obowiÄ…zuje caÅ‚kowity zakaz palenia tytoniu, papierosów

elektronicznych i spożywania napojów alkoholowych oraz wszelkiego rodzaju używek

odurzajÄ…cych.

​

19. Promocje i rabaty oferowane przez Salon nie podlegajÄ… Å‚Ä…czeniu.

​

20. W pomieszczeniach zabiegowych Salonu obowiÄ…zuje zakaz spożywania posiÅ‚ków.

​

§2

Wizyty w towarzystwie

​

1. Sugeruje się nie przychodzić na Zabiegi z osobami towarzyszącymi i dziećmi.

W Salonie znajdujÄ… siÄ™ urzÄ…dzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Salon ani jego

Pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawienie dzieci w Salonie bez opieki.

​

2. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność

ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.

​

3. Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.

​

§3

Rezerwacje i anulowanie wizyt

​

1. Klienci mogą dokonywać rezerwacji wizyt osobiście, telefonicznie, oraz za

poÅ›rednictwem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych aplikacji: Messenger – Facebook-Instagram.

​

2. W razie nieodebrania telefonu przeznaczonego do rezerwacji Zabiegów, personel Salonu

doÅ‚oży wszelkich staraÅ„ aby oddzwonić do Klientów w pierwszym możliwym terminie.

​

3. W razie rezerwacji kilku Zabiegów w danym dniu Klient jest zobowiÄ…zany do przyjÅ›cia na

najwczeÅ›niej podanÄ… godzinÄ™. W razie późniejszego przybycia na pierwszÄ… z wizyt Salon

ma prawo nie zrealizować pozostaÅ‚ych zarezerwowanych Zabiegów.

​

4. Rezerwacja Zabiegu zwiÄ…zana jest z obowiÄ…zkiem zapÅ‚aty najpóźniej w terminie 3 dni od

planowanego Zabiegu zadatku w wysokości 30 % wartości Zabiegu.

​

5. Zadatek należy wpłacić na rachunek bankowy: 36 1140 2004 0000 3702 7484 3737

wraz z podaniem w tytule przelewu: imienia i nazwiska, daty planowanego Zabiegu,

rodzaju planowanego Zabiegu.

​

6. Brak zapÅ‚aty zadatku w terminie o którym mowa w ust. 5 skutkuje anulowaniem

zarezerwowanego terminu.

​

7. W przypadku wpłacenia zadatku i nie stawienia się na termin planowanego Zabiegu

zadatek nie podlega zwrotowi.

​

8. Wykorzystanie wpÅ‚aconego zadatku na Zabieg w innym - ponownie umówionym -

terminie jest możliwe tylko w przypadku poinformowania przez Klienta o niemożności

stawienia siÄ™ na Zabieg najpóźniej na 3 dni przed planowanym Zabiegiem.

​

9. W razie rezygnacji z umówionego Zabiegu, niestawienia siÄ™ na Zabieg czy wystÄ…pienia

innych sytuacji z powodu których nie byÅ‚o możliwe zrealizowanie Zabiegu z przyczyn

leżących po stronie Klienta, wpłacona kwota zadatku nie podlega zwrotowi ani

wykorzystaniu na inny Zabieg.

​

10. Klient ma prawo zrezygnować z planowanego Zabiegu z obowiązkiem zwrotu

wpłaconego zadatku, jeśli poinformowanie o rezygnacji nastąpiło na 7 dni przed

planowanym Zabiegiem. Salon dokonuje zwrotu zadatku na wskazany przez Klienta

rachunek bankowy.

​

11. W przypadku spóźnienia siÄ™ Klienta (powyżej 10 minut) na wykonanie planowanego

Zabiegu, którego czas wykonania wynosi od 1-3 godzin, pracownik Salonu ma prawo

odmówić wykonania Zabiegu. W sytuacji opisanej w niniejszym ustÄ™pie zadatek nie

podlega zwrotowi.

​

12. Trzykrotne nieprzystÄ…pienie Klienta do Zabiegu w umówionym terminie (pomimo

wpłacenia zadatku) uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji oraz odmowy

wykonania Zabiegu.

​

13. Personel Salonu zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego Zabiegu do

24 godzin przed jego terminem lub w sytuacjach losowych w dniu zaplanowanego

Zabiegu. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Klienta na zaproponowany termin

Zabiegu, Salon zwraca Klientowi zadatek we wpłaconej wysokości.

​

14. Personel Salonu zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywania Zabiegu, jeśli spotka

siÄ™ niestosownym, wulgarnym zachowaniem Klienta. W sytuacji opisanej w niniejszym

ustępie zadatek nie podlega zwrotowi.

​

§4

Procedury wykonywanych Zabiegów

​

1. Salon gwarantuje wykonanie Zabiegów w najwyższym standardzie wedÅ‚ug wiedzy

i umiejÄ™tnoÅ›ci swoich Pracowników, którzy sÄ… przygotowani do wykonywania zabiegów

technicznie i merytorycznie.

​

2. Personel Salonu zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania Zabiegu Klientowi

z oznakami chorób skórnych, innych chorób zakaźnych lub zÅ‚ego samopoczucia Klienta.

W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia personelu Salonu o ww. chorobie

i uzyskaniu zgody na zabieg – zadatek wniesiony przez Klienta nie podlega zwrotowi.

​

3. Klienci przed rozpoczęciem Zabiegu mają obowiązek powiadomienia Pracownika o

wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia

Zabiegu.

​

4. Klienci zobowiązani są poinformować Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia

w trakcie wykonywania Zabiegów.

​

5. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji

zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku. Stoły,

blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim

spektrum działania.

​

6. Każdorazowo po przeprowadzonym zabiegu Pracownik salonu porządkuje stanowisko

pracy.

​

7. Przed przystÄ…pieniem do inwazyjnego Zabiegu z którym zwiÄ…zane jest wypeÅ‚nienie

formularza Zgody, Klient zobowiązany jest wypełnić zgodę na wykonanie Zabiegu. Nie

podpisanie przez Klienta formularza zgody skutkuje odmowÄ… wykonana zaplanowanego

Zabiegu. W sytuacji opisanej w niniejszym ustępie zadatek nie podlega zwrotowi.

​

§5

Pracownicy Salonu

​

1. Pracownicy Salonu sÄ… odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich

stanowisku, jak również posiadajÄ… wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na

pracÄ™ w charakterze odpowiadajÄ…cym ich stanowisku.

​

2. Pracownicy są zobowiązani do systematycznych badań zdrowotnych w celu eliminacji

wszelkich schorzeÅ„, których obecność mogÅ‚aby narazić na utratÄ™ zdrowia Klientów

salonu.

​

3. W Salonie stosuje siÄ™ tylko preparaty do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowane przez

Narodowy Instytut Zdrowia – PaÅ„stwowy ZakÅ‚ad Higieny i dopuszczone do użytku w

gabinecie kosmetycznym.

​

4. Podczas wykonywania Zabiegu dopuszcza się możliwość odebrania przez Pracownika

poÅ‚Ä…czenia telefonicznego, ale tylko za zgodÄ… Klienta, u którego jest wykonywany Zabieg.

Odebrane poÅ‚Ä…czenie powinno trwać możliwie jak najkrócej, tylko w celu udzielenia

niezbÄ™dnej informacji lub powiadomienia osoby dzwoniÄ…cej o późniejszym wykonaniu

połączenia do osoby dzwoniącej, już po zakończeniu Zabiegu.

​

§6

Karty podarunkowe/Vouchery

​

1. Karta podarunkowa zwana także Voucherem jest bonem na:

a) Zabieg z oferty Salonu,

b) szkolenia dostępne w ofercie Salonu,

c) zakup kosmetyków dostÄ™pnych w Salonie.

​

2. Kartę podarunkową/voucher - Zamawiający może nabyć w Salonie. Płatności można

dokonać gotówkÄ…, kartÄ… pÅ‚atniczÄ… oraz przelewem.

​

3. Karta podarunkowa/Voucher sprzedawane sÄ… w formie zaproszenia zapakowanego w

kopertÄ™.

​

4. Karta podarunkowa/Voucher upoważnia do skorzystania z Zabiegów w Salonie zgodnie z

obowiązującym cennikiem i wartością posiadanej karty.

​

5. Karta podarunkowa/Voucher jest ważny przez okres 12 miesiÄ™cy od daty zakupu – w tym

okresie należy wykorzystać kartę poprzez skorzystanie z Zabiegu, zrealizowanie Zakupu

lub szkolenia.

​

6. Po upływie terminu ważności Karty podarunkowej/Vouchera, jego niewykorzystana

wartość w całości lub w części ulega utracie.

​

7. Kartę podarunkową można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od

wartoÅ›ci wykupionych Zabiegów, szkolenia czy Zakupów.

​

8. Osoba obdarowana Kartą podarunkową/Voucherem zobowiązana jest do wcześniejszej

rezerwacji terminu wizyty zgodnie z zapisami dot. rezerwacji i anulowania wizyt o

którym mowa w Regulaminie.

​

9. Karta podarunkowa/Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkÄ™. Nie ma

również możliwoÅ›ci wydawania reszty w gotówce z Kart, które opiewajÄ… na kwotÄ™

wyższą niż wartość z wykorzystanego Zabiegu.

​

10. Zgodnie z życzeniem osoba Obdarowana może dopłacić do Karty/Vouchera jeżeli wartość

Zabiegu z którego chce skorzystać opiewa na kwotÄ™ wyższÄ… niż wartość Karty/Vouchera.

​

11. Płatność Kartą/Voucherem nie można łączyć z promocjami i rabatami.

​

12. W przypadku utraty lub zniszczenia Karty podarunkowej/Vouchera, Salon nie ponosi

odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.

​

13. Karta podarunkowa/Voucher może zostać wykorzystany wyÅ‚Ä…cznie przez osobÄ™ na którÄ…

został wystawiony.

​

14. IntegralnÄ… częściÄ… Kart podarunkowych/Voucherów jest niniejszy Regulamin. Podczas

zakupu Karty podarunkowej/Vouchera Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z jego

treścią i akceptuje go w całości.

​

15. Fakt, że Obdarowany nie jest bezpośrednio dokonującym zakupu nie zwalnia go z

zapoznania siÄ™ z Regulaminem przed zrealizowaniem Karty podarunkowej/Vouchera.

​

§7

Reklamacje

​

1. Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po Zabiegu lub brak pożądanych

efektów Zabiegu w przypadku nie stosowania siÄ™ do zaleceÅ„ po zabiegowych.

​

2. Wszelkie reklamacje należy składać osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem

aplikacji Messenger – Facebook- Instagram.

​

3. Klienci powinni zgÅ‚aszać reklamacje nie później niż w terminie 7 dni od dnia wykonania

Zabiegu. ZgÅ‚oszona reklamacja w późniejszym terminie nie zostanie uwzglÄ™dniona.

​

4. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału

paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi (wydruk za płatność kartą,

potwierdzenie przez Pracownika Salonu sprzedaży usługi czy towaru).

​

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 2 dni od dnia jej zgłoszenia.

​

6. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji skutkuje wykonaniem Zabiegu – poprawki na koszt

Salonu.

​

§8

Zamówienia i odbiór kosmetyków

​

1. W przypadku dokonania zamówienia na Zakup kosmetyków – zamówienie czekajÄ… na

odbiór 7 dni lub do dnia odbioru ustalonego z Klientem.

​

2. Przy dokonaniu zamówieniu kosmetyków zostaje pobrana zaliczka w wysokoÅ›ci 30%

wartości ceny.

​

3. Zamówione Produkty, które nie zostanÄ… przez Klienta odebrane, podlegajÄ… możliwoÅ›ci

dokonania zakupu przez inne osoby, a wpłacona zaliczka przepada.

​

4. Produkty dostępne w Salonie nie mogą być rezerwowane na dłużej niż 7dni.

​

5. Zrealizowane w Salonie Zakupy nie podlegajÄ… zwrotowi.

​

6. Zakupione w Salonie produkty podlegają wymianie jeśli produkt nie został otworzony

oraz jego opakowanie nie zostaÅ‚o naruszone. Wymiana produktów jest możliwa w

terminie 3 dni od odebrania produktów.

​

§9

Zapisy końcowe

​

1. Każdy Klient ma prawo do wglÄ…du w Regulamin, cennik Zabiegów i certyfikaty uzyskane

przez pracowników Salonu.

​

2. Salon przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Parlamentu

Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 27 kwietnia 2016 r. 2016/679

(Dz.U.UE.L.2018.127.2 t.j.) w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z

przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych

oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych), zwane

RODO.

​

3. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych

osobowych

​

4. Salon używa danych wyłącznie do kontaktu z Klientami i gwarantuje, że nie będzie ich

nadużywaÅ‚, zarówno w przypadku sms, jak i wiadomoÅ›ci e-mail.

​

5. Regulamin Salonu jest opublikowany w mediach społecznościowych oraz stronie

internetowej.

​

6. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać

niniejszego Regulaminu.

​

7. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie.

​

8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2021r.

​

9. Wszelkie sprawy nieuwzględnione w Regulaminie Salonu będą rozpatrywane z chęcią

osiÄ…gniÄ™cia kompromisu i porozumienia satysfakcjonujÄ…cego obie strony, tj. Klientów

i Salonu.

​

10. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie rozstrzygajÄ… odpowiednie przepisy

Kodeksu Cywilnego.

Nagłówek 2

bottom of page