Regulamin świadczenia usług
Salonu kosmetycznego Sara Majchrowska
​
§ 1
Postanowienia ogólne
​
1. W trosce o bezpieczeÅ„stwo i zdrowie Klientów oraz Pracowników, a także w celu staÅ‚ego
podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z Regulaminem
świadczenia usług Salonu.
​
2. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, okreÅ›la zasady korzystania
z usług świadczonych w Salonie Kosmetycznym Sara Majchrowska,
ul. PodwisÅ‚ocze 30/1, 35 - 309 Rzeszów, zwanym dalej „Salonem”.
​
3. Salon Kosmetyczny Sara Majchrowska powiÄ…zany jest ze stronÄ… internetowÄ…:
www.saramajchrowska.pl, kontem na Facebooku: Salon kosmetyczny Sara
Majchrowska, kontem na Instagramie @Salon_ kosmetyczny_ Sara oraz adresem
e-mail: SaRa_nm@interia.pl.
​
4. Klienci Salonu majÄ… obowiÄ…zek zapoznania siÄ™ z Regulaminem przed przystÄ…pieniem
do realizacji wybranej UsÅ‚ugi zwanej dalej „Zabiegiem” lub skorzystania z oferty
salonu w zakresie zakupu kosmetyków zwanego dalej „Zakupem”.
​
5. PrzystÄ…pienie do Zabiegu lub dokonanie Zakupu jest równoznaczne
z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu bez konieczności jego podpisania.
Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu
rezerwacji Zabiegu lub dokonania Zakupu w Salonie.
​
6. Salon świadczy Usługi w siedzibie Salonu w dniach od poniedziałku do piątku w
godzinach od 9.00 do18.00 W święta lub dni ustawowo wolne od pracy Salon jest
nieczynny. W poszczególnych dniach godziny otwarcia i zamkniÄ™cia Salonu mogÄ…
ulec zmianie z przyczyn niezależnych tj. absencji wykonującego Zabiegi lub
losowych, o czym umówieni Klienci zostanÄ… poinformowani telefonicznie a inni
zainteresowani przy użyciu mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
​
7. Salon świadczy kompleksowe Usługi w zakresie:
• Stylizacja rzÄ™s ,
• Laminacja rzÄ™s oraz brwi
• Stylizacja brwi
• Stylizacja paznokci
• Pedicure / zakÅ‚adanie klamry korygujÄ…cej wrastajÄ…cy paznokieć
• Depilacja ciaÅ‚a woskiem
• PrzekÅ‚uwanie uszu
• Makijaże okolicznoÅ›ciowe
• Zabiegi pielÄ™gnacyjne na twarz
• Usuwanie tatuażu oraz makijażu permanentnego
• Wykonania makijażu permanentnego : brwi, ust, kresek
• Szkolenia z zakresu stylizacji rzÄ™s- szczegóÅ‚owo opisanych wraz z cennikiem na
stronie internetowej Salonu
• możliwość Zakupu kosmetyków do pielÄ™gnacji a także kart podarunkowych
„Voucherów”.
​
8. Aktualna oferta Salonu wraz z cennikiem jest dostępna w Salonie oraz na stronie
internetowej Salonu.
​
9. Ceny Zabiegów i UsÅ‚ug zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie sÄ… ofertÄ…
handlową, mogą ulec zmianie, z uwagi na to, że Zabiegi są układane indywidualnie dla
każdego Klienta.
​
10. Ceny usÅ‚ug ustalane sÄ… na podstawie kosztów zużycia materiaÅ‚ów, stopnia trudnoÅ›ci,
odpowiedzialności a także czasu wykonywanego Zabiegu.
​
11. WÅ‚aÅ›ciciel Salonu zastrzega sobie zmianÄ™ cen, o czym poinformuje Klientów poprzez
stronę internetową, Facebook lub bezpośrednio przed Zabiegiem lub Zakupem.
​
12. Za wykonane Zabiegi oraz zrealizowane Zakupy pÅ‚atnoÅ›ci można dokonywać gotówkÄ…
oraz kartą płatniczą.
​
13. Dopuszcza siÄ™ korzystanie z Zabiegów przez osoby niepeÅ‚noletnie, powyżej 16 roku
życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego udzieloną
w formie ustnej przy osobistym stawiennictwie w Salonie lub na piśmie złożoną w
obecności Pracownika Salonu.
​
14. Dopuszcza się możliwość fotografowania lub filmowania Zabiegu za zgodą osoby
wykonujÄ…cej Zabieg, przy czym bez fotografowania lub filmowania osoby wykonujÄ…cej
Zabieg, chyba że wyrazi na to zgodę.
​
15. Klient ma możliwość rezerwacji usługi do konkretnego Pracownika Salonu, pod
warunkiem, że dany Pracownik zostaÅ‚ przeszkolony i wykonuje zamówionÄ… przez niego
usługę. Niemniej jednak Salon zastrzega sobie prawo do zaproponowania innego
Pracownika bez podania przyczyny i zapisu Klienta po jego uprzedniej zgodzie.
​
16. Klienci Salonu ponoszą odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź
zniszczenie wyposażenia Salonu.
​
17. Salon ani jego Pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy wartościowe
pozostawione bez nadzoru na terenie Salonu.
​
18. Na terenie caÅ‚ego Salonu obowiÄ…zuje caÅ‚kowity zakaz palenia tytoniu, papierosów
elektronicznych i spożywania napojów alkoholowych oraz wszelkiego rodzaju używek
odurzajÄ…cych.
​
19. Promocje i rabaty oferowane przez Salon nie podlegajÄ… Å‚Ä…czeniu.
​
20. W pomieszczeniach zabiegowych Salonu obowiÄ…zuje zakaz spożywania posiÅ‚ków.
​
§2
Wizyty w towarzystwie
​
1. Sugeruje się nie przychodzić na Zabiegi z osobami towarzyszącymi i dziećmi.
W Salonie znajdujÄ… siÄ™ urzÄ…dzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Salon ani jego
Pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawienie dzieci w Salonie bez opieki.
​
2. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność
ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
​
3. Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
​
§3
Rezerwacje i anulowanie wizyt
​
1. Klienci mogą dokonywać rezerwacji wizyt osobiście, telefonicznie, oraz za
poÅ›rednictwem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych aplikacji: Messenger – Facebook-Instagram.
​
2. W razie nieodebrania telefonu przeznaczonego do rezerwacji Zabiegów, personel Salonu
doÅ‚oży wszelkich staraÅ„ aby oddzwonić do Klientów w pierwszym możliwym terminie.
​
3. W razie rezerwacji kilku Zabiegów w danym dniu Klient jest zobowiÄ…zany do przyjÅ›cia na
najwczeÅ›niej podanÄ… godzinÄ™. W razie późniejszego przybycia na pierwszÄ… z wizyt Salon
ma prawo nie zrealizować pozostaÅ‚ych zarezerwowanych Zabiegów.
​
4. Rezerwacja Zabiegu zwiÄ…zana jest z obowiÄ…zkiem zapÅ‚aty najpóźniej w terminie 3 dni od
planowanego Zabiegu zadatku w wysokości 30 % wartości Zabiegu.
​
5. Zadatek należy wpłacić na rachunek bankowy: 36 1140 2004 0000 3702 7484 3737
wraz z podaniem w tytule przelewu: imienia i nazwiska, daty planowanego Zabiegu,
rodzaju planowanego Zabiegu.
​
6. Brak zapÅ‚aty zadatku w terminie o którym mowa w ust. 5 skutkuje anulowaniem
zarezerwowanego terminu.
​
7. W przypadku wpłacenia zadatku i nie stawienia się na termin planowanego Zabiegu
zadatek nie podlega zwrotowi.
​
8. Wykorzystanie wpÅ‚aconego zadatku na Zabieg w innym - ponownie umówionym -
terminie jest możliwe tylko w przypadku poinformowania przez Klienta o niemożności
stawienia siÄ™ na Zabieg najpóźniej na 3 dni przed planowanym Zabiegiem.
​
9. W razie rezygnacji z umówionego Zabiegu, niestawienia siÄ™ na Zabieg czy wystÄ…pienia
innych sytuacji z powodu których nie byÅ‚o możliwe zrealizowanie Zabiegu z przyczyn
leżących po stronie Klienta, wpłacona kwota zadatku nie podlega zwrotowi ani
wykorzystaniu na inny Zabieg.
​
10. Klient ma prawo zrezygnować z planowanego Zabiegu z obowiązkiem zwrotu
wpłaconego zadatku, jeśli poinformowanie o rezygnacji nastąpiło na 7 dni przed
planowanym Zabiegiem. Salon dokonuje zwrotu zadatku na wskazany przez Klienta
rachunek bankowy.
​
11. W przypadku spóźnienia siÄ™ Klienta (powyżej 10 minut) na wykonanie planowanego
Zabiegu, którego czas wykonania wynosi od 1-3 godzin, pracownik Salonu ma prawo
odmówić wykonania Zabiegu. W sytuacji opisanej w niniejszym ustÄ™pie zadatek nie
podlega zwrotowi.
​
12. Trzykrotne nieprzystÄ…pienie Klienta do Zabiegu w umówionym terminie (pomimo
wpłacenia zadatku) uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji oraz odmowy
wykonania Zabiegu.
​
13. Personel Salonu zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego Zabiegu do
24 godzin przed jego terminem lub w sytuacjach losowych w dniu zaplanowanego
Zabiegu. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Klienta na zaproponowany termin
Zabiegu, Salon zwraca Klientowi zadatek we wpłaconej wysokości.
​
14. Personel Salonu zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywania Zabiegu, jeśli spotka
siÄ™ niestosownym, wulgarnym zachowaniem Klienta. W sytuacji opisanej w niniejszym
ustępie zadatek nie podlega zwrotowi.
​
§4
Procedury wykonywanych Zabiegów
​
1. Salon gwarantuje wykonanie Zabiegów w najwyższym standardzie wedÅ‚ug wiedzy
i umiejÄ™tnoÅ›ci swoich Pracowników, którzy sÄ… przygotowani do wykonywania zabiegów
technicznie i merytorycznie.
​
2. Personel Salonu zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania Zabiegu Klientowi
z oznakami chorób skórnych, innych chorób zakaźnych lub zÅ‚ego samopoczucia Klienta.
W przypadku braku wcześniejszego powiadomienia personelu Salonu o ww. chorobie
i uzyskaniu zgody na zabieg – zadatek wniesiony przez Klienta nie podlega zwrotowi.
​
3. Klienci przed rozpoczęciem Zabiegu mają obowiązek powiadomienia Pracownika o
wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia
Zabiegu.
​
4. Klienci zobowiązani są poinformować Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia
w trakcie wykonywania Zabiegów.
​
5. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji
zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku. Stoły,
blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim
spektrum działania.
​
6. Każdorazowo po przeprowadzonym zabiegu Pracownik salonu porządkuje stanowisko
pracy.
​
7. Przed przystÄ…pieniem do inwazyjnego Zabiegu z którym zwiÄ…zane jest wypeÅ‚nienie
formularza Zgody, Klient zobowiązany jest wypełnić zgodę na wykonanie Zabiegu. Nie
podpisanie przez Klienta formularza zgody skutkuje odmowÄ… wykonana zaplanowanego
Zabiegu. W sytuacji opisanej w niniejszym ustępie zadatek nie podlega zwrotowi.
​
§5
Pracownicy Salonu
​
1. Pracownicy Salonu sÄ… odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich
stanowisku, jak również posiadajÄ… wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na
pracÄ™ w charakterze odpowiadajÄ…cym ich stanowisku.
​
2. Pracownicy są zobowiązani do systematycznych badań zdrowotnych w celu eliminacji
wszelkich schorzeÅ„, których obecność mogÅ‚aby narazić na utratÄ™ zdrowia Klientów
salonu.
​
3. W Salonie stosuje siÄ™ tylko preparaty do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowane przez
Narodowy Instytut Zdrowia – PaÅ„stwowy ZakÅ‚ad Higieny i dopuszczone do użytku w
gabinecie kosmetycznym.
​
4. Podczas wykonywania Zabiegu dopuszcza się możliwość odebrania przez Pracownika
poÅ‚Ä…czenia telefonicznego, ale tylko za zgodÄ… Klienta, u którego jest wykonywany Zabieg.
Odebrane poÅ‚Ä…czenie powinno trwać możliwie jak najkrócej, tylko w celu udzielenia
niezbÄ™dnej informacji lub powiadomienia osoby dzwoniÄ…cej o późniejszym wykonaniu
połączenia do osoby dzwoniącej, już po zakończeniu Zabiegu.
​
§6
Karty podarunkowe/Vouchery
​
1. Karta podarunkowa zwana także Voucherem jest bonem na:
a) Zabieg z oferty Salonu,
b) szkolenia dostępne w ofercie Salonu,
c) zakup kosmetyków dostÄ™pnych w Salonie.
​
2. Kartę podarunkową/voucher - Zamawiający może nabyć w Salonie. Płatności można
dokonać gotówkÄ…, kartÄ… pÅ‚atniczÄ… oraz przelewem.
​
3. Karta podarunkowa/Voucher sprzedawane sÄ… w formie zaproszenia zapakowanego w
kopertÄ™.
​
4. Karta podarunkowa/Voucher upoważnia do skorzystania z Zabiegów w Salonie zgodnie z
obowiązującym cennikiem i wartością posiadanej karty.
​
5. Karta podarunkowa/Voucher jest ważny przez okres 12 miesiÄ™cy od daty zakupu – w tym
okresie należy wykorzystać kartę poprzez skorzystanie z Zabiegu, zrealizowanie Zakupu
lub szkolenia.
​
6. Po upływie terminu ważności Karty podarunkowej/Vouchera, jego niewykorzystana
wartość w całości lub w części ulega utracie.
​
7. Kartę podarunkową można wykorzystać podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od
wartoÅ›ci wykupionych Zabiegów, szkolenia czy Zakupów.
​
8. Osoba obdarowana Kartą podarunkową/Voucherem zobowiązana jest do wcześniejszej
rezerwacji terminu wizyty zgodnie z zapisami dot. rezerwacji i anulowania wizyt o
którym mowa w Regulaminie.
​
9. Karta podarunkowa/Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkÄ™. Nie ma
również możliwoÅ›ci wydawania reszty w gotówce z Kart, które opiewajÄ… na kwotÄ™
wyższą niż wartość z wykorzystanego Zabiegu.
​
10. Zgodnie z życzeniem osoba Obdarowana może dopłacić do Karty/Vouchera jeżeli wartość
Zabiegu z którego chce skorzystać opiewa na kwotÄ™ wyższÄ… niż wartość Karty/Vouchera.
​
11. Płatność Kartą/Voucherem nie można łączyć z promocjami i rabatami.
​
12. W przypadku utraty lub zniszczenia Karty podarunkowej/Vouchera, Salon nie ponosi
odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
​
13. Karta podarunkowa/Voucher może zostać wykorzystany wyÅ‚Ä…cznie przez osobÄ™ na którÄ…
został wystawiony.
​
14. IntegralnÄ… częściÄ… Kart podarunkowych/Voucherów jest niniejszy Regulamin. Podczas
zakupu Karty podarunkowej/Vouchera Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z jego
treścią i akceptuje go w całości.
​
15. Fakt, że Obdarowany nie jest bezpośrednio dokonującym zakupu nie zwalnia go z
zapoznania siÄ™ z Regulaminem przed zrealizowaniem Karty podarunkowej/Vouchera.
​
§7
Reklamacje
​
1. Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po Zabiegu lub brak pożądanych
efektów Zabiegu w przypadku nie stosowania siÄ™ do zaleceÅ„ po zabiegowych.
​
2. Wszelkie reklamacje należy składać osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem
aplikacji Messenger – Facebook- Instagram.
​
3. Klienci powinni zgÅ‚aszać reklamacje nie później niż w terminie 7 dni od dnia wykonania
Zabiegu. ZgÅ‚oszona reklamacja w późniejszym terminie nie zostanie uwzglÄ™dniona.
​
4. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału
paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi (wydruk za płatność kartą,
potwierdzenie przez Pracownika Salonu sprzedaży usługi czy towaru).
​
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 2 dni od dnia jej zgłoszenia.
​
6. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji skutkuje wykonaniem Zabiegu – poprawki na koszt
Salonu.
​
§8
Zamówienia i odbiór kosmetyków
​
1. W przypadku dokonania zamówienia na Zakup kosmetyków – zamówienie czekajÄ… na
odbiór 7 dni lub do dnia odbioru ustalonego z Klientem.
​
2. Przy dokonaniu zamówieniu kosmetyków zostaje pobrana zaliczka w wysokoÅ›ci 30%
wartości ceny.
​
3. Zamówione Produkty, które nie zostanÄ… przez Klienta odebrane, podlegajÄ… możliwoÅ›ci
dokonania zakupu przez inne osoby, a wpłacona zaliczka przepada.
​
4. Produkty dostępne w Salonie nie mogą być rezerwowane na dłużej niż 7dni.
​
5. Zrealizowane w Salonie Zakupy nie podlegajÄ… zwrotowi.
​
6. Zakupione w Salonie produkty podlegają wymianie jeśli produkt nie został otworzony
oraz jego opakowanie nie zostaÅ‚o naruszone. Wymiana produktów jest możliwa w
terminie 3 dni od odebrania produktów.
​
§9
Zapisy końcowe
​
1. Każdy Klient ma prawo do wglÄ…du w Regulamin, cennik Zabiegów i certyfikaty uzyskane
przez pracowników Salonu.
​
2. Salon przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 27 kwietnia 2016 r. 2016/679
(Dz.U.UE.L.2018.127.2 t.j.) w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych), zwane
RODO.
​
3. Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych
osobowych
​
4. Salon używa danych wyłącznie do kontaktu z Klientami i gwarantuje, że nie będzie ich
nadużywaÅ‚, zarówno w przypadku sms, jak i wiadomoÅ›ci e-mail.
​
5. Regulamin Salonu jest opublikowany w mediach społecznościowych oraz stronie
internetowej.
​
6. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać
niniejszego Regulaminu.
​
7. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie.
​
8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2021r.
​
9. Wszelkie sprawy nieuwzględnione w Regulaminie Salonu będą rozpatrywane z chęcią
osiÄ…gniÄ™cia kompromisu i porozumienia satysfakcjonujÄ…cego obie strony, tj. Klientów
i Salonu.
​
10. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie rozstrzygajÄ… odpowiednie przepisy
Kodeksu Cywilnego.